Warning: Undefined array key "" in /customers/e/a/5/lochsprinters.nl/httpd.www/nieuws/item/index.php on line 7 Warning: Attempt to read property "name" on null in /customers/e/a/5/lochsprinters.nl/httpd.www/nieuws/item/index.php on line 7 | FCV de Lochsprinters
Menu openen
Het laatste nieuws

FCV de Lochsprinters

Training gaat wel door. Christiaan, 23 April om 17.44 Aanmelden voor training

Beste BMX-ers,
Zoals iedereen wellicht bekend is, wordt er bij FCV De Lochsprinters een compleet nieuwe crossbaan gebouwd. Ons terrein is een mooi beschut terrein, maar ook een complex terrein om zomaar een nieuwe baan op te bouwen. Enorm trots zijn wij dan ook dat eindelijk de bouw over ca. 3 weken van start gaat, na jarenlang overleggen met de gemeente Hellendoorn.
Vanuit verschillende kanten krijgen wij dan ook regelmatig de vraag of men trainingslid kan worden bij onze club. Daarover kunnen wij het volgende meededelen. Zolang wij nog niet in het bezit zijn van een eigen crossbaan, nemen wij geen trainingsleden aan. Maar…….
De verwachting is dat vanaf de zomervakantie ons nieuwe BMX circuit inclusief het nieuwe ProStart BMX gate starthek (1e in Nederland!!!) klaar zal zijn. Onze eigen leden willen wij dan uiteraard de eerste 3 maanden het alleenrecht geven om te trainen op de door hen zo lang verwachtte crossbaan.
Dit houdt in dat wij vanaf januari 2023 trainingsleden zullen toelaten daar waar het in onze trainingen toelaat. We gaan een inschrijflijst bijhouden. Je kan je (kind) vanaf heden aanmelden voor de wachtlijst door op de foto hiernaast te klikken. Eind 2022 zullen wij je dan benaderen of de interesse er nog is en of er plek is om als trainingslid aangemeld te worden bij onze club. Wellicht zal er in bepaalde leeftijdsgroepen eerder plek zijn dan in andere, maar we zullen de volgorde van aanmelden op de wachtlijst (per leeftijd) hanteren.
Uiteraard zijn nieuwe Lochsprinter leden altijd welkom en daar is géén wachtlijst voor!
Ook het verhuren van de crossbaan zullen wij niet eerder gaan oppakken als in 2023.
Met sportieve groet,
Het Bestuur
FCV De Lochsprinters

Deze bedrijven dragen onze club een warm hart toe