Training gaat wel door. Paul, 18 April om 15.03 Aanmelden voor training

Corona trainingsmaatregelen

Maandagavond zijn er omtrent de Covid-19 door het kabinet weer aangescherpte maatregelen getroffen. Deze maatregel gaat in vanaf vandaag en zijn in elk geval voor de komende drie weken van kracht.
Deze maatregelen gaan ook weer de trainingsavonden/trainingsochtend beïnvloeden.
Lees deze mail goed door, er staan belangrijke punten in genoemd!
- De kantine gaat dicht, hiermee ook het toilet, ga vooraf thuis naar het toilet.
- Tijdens de trainingen mag er geen publiek aanwezig zijn, kinderen mogen afgezet worden bij de poort. Het is de eigen verantwoordelijkheid van de ouders waar jullie wachten totdat je kind klaar is met trainen. Maar zorg dat je wel bereikbaar bent en binnen 5 minuten terug op de baan kunt zijn in geval van nood!
- Iedere fiets moet voorzien zijn van de naam van de rijder en het telefoonnummer van de ouder/verzorger die bereikbaar is. Graag dit aan de achterzijde van het stuurbord plakken.
Het BMX terrein is voorlopig alleen toegankelijk voor rijders, trainers en bestuurders/toezichthouders.
Mochten er vragen zijn over de trainingen mail dan met: training@lochsprinters.nl
Voor overige vragen kun je mailen met: voorzitter@lochsprinters.nl

Tot slot de veiligheid- en hygiëneregels voor iedereen.
Wij adviseren om onderstaande maatregelen uit te voeren.
• voor alles geldt: gezond verstand gebruiken staat voorop
• blijf thuis als je een van de volgende (ook milde!) symptomen hebt: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid of koorts
• blijf thuis als iemand in jouw huishouden koorts (vanaf de 38 C°) en/of benauwdheidsklachten heeft. Als iedereen 24 uur geen klachten heeft, mag je je kind weer laten sporten en naar buiten;
• blijf thuis als iemand in jouw huishouden positief getest is op het nieuwe coronavirus (COVID-19). Omdat u tot 14 dagen na het laatste contact met deze persoon nog ziek kunt worden, moet u thuis blijven tot 14 dagen na het laatste contact
• houd 1,5 meter (twee armlengtes) afstand van iedere andere persoon buiten jouw huishouden (uitzondering voor kinderen tot en met 12 jaar)
• hoest en nies in je elleboog en gebruik papieren zakdoekjes
• ga voordat je naar de club vertrekt thuis naar het toilet
• was voor je training thuis je handen met water en zeep, minimaal 20 seconden
• was je handen met water en zeep voor en na bezoek sportlocatie
• vermijd het aanraken van je gezicht
• schud geen handen
• volg altijd de aanwijzingen op van de trainers en bestuursleden
• sporters van 13 t/m 18 jaar moeten 1,5 meter afstand houden tot alle andere personen, dus ook tot trainers en andere sporters. Bij sporters t/m 12 jaar is deze afstandsbeperking onderling niet aan de orde
We zoeken nog mensen die als toezichthouder een uurtje aan de baan willen staan. Tevens mensen met EHBO zijn we nodig. Graag aanmelden bij Mark; voorzitter@lochsprinters.nl
Wij hadden het graag anders gezien, maar het is voor nu even niet anders.
Blijf gezond!