Training gaat wel door. Paul, 28 Maart om 17.27 Aanmelden voor training

Kerst koekjes actie

KERST KOEKJES ACTIE

Op de valreep van 2021 toch nog een actie om wat geld op te halen. Dit keer voor een specifiek doel. De units die we overgenomen hebben moeten volledig verbouwd worden tot een mooie kantine en EHBO ruimte. Hier is veel geld voor nodig.

Daarom hebben we een actie voor de verkoop van kerst koekjes bedacht.

Wie verkoopt de meeste koekjes en wint hiermee een leuk prijsje.

Kerstkoekjes € 2,50 per pak

Tip:
-verkopen via app
-betalen via tikkie

Inleveren
Bestellingen ontvangen wij graag uiterlijk 29 november 2021 via de link https://forms.gle/8H6UM2VnNAsMWUTx6
Hierin kun je aangeven hoeveel pakken koekjes je in totaal verkocht hebt. Wij zorgen dat dit aantal pakken op de datum als hieronder voor jou klaar ligt.

Betalingen
Betalingen graag overmaken naar rekeningnummer NL85 INGB 000 4080 444 t.n.v. FCV de Lochsprinters te Nijverdal o.v.v. naam en stuurbordnummer vóór 21 december 2021.

Afhalen
Het afhalen van de koekjes is op zaterdag 18 december tussen 11.00 uur en 12.30 uur bij de Schietvereniging, Tweede Kampsweg 1 in Nijverdal.

In de bijlage hebben wij een bestelformulier toegevoegd. Deze is makkelijk voor jullie zelf om bij te houden aan wie je hoeveel verkocht hebt.

Heel veel succes met de verkoop!!

KERSTKOEKJES ACTIE 2021 BLANCO BESTELLIJST KERSTKOEKJES Terug naar overzicht