Training gaat wel door. Paul, 28 Maart om 17.27 Aanmelden voor training

Oud ijzer actie

20 februari 2021 oud ijzer actie

Op zaterdag 20 februari organiseren wij een oud ijzer inzameling.

Het is op deze dag de bedoeling dat de leden van FCV De Lochsprinters zoveel mogelijk oud ijzer inzamelen.

Wij hopen hiermee flink wat geld te verdienen voor de bouw van onze nieuwe baan.

Vraag vrienden, familie, collega’s etc. of zij oud ijzer hebben. Kom wat je verzameld hebt op zaterdag 20 februari brengen naar het inzamelpunt op het terrein van de crossbaan. We vragen je in de dagen vóór, maar uiterlijk 18 februari, middels de link https://forms.gle/JbSsVaigWJbh43jj7 aan te geven in welk tijdvak je het oud ijzer komt brengen. We hebben nog steeds met corona regels te maken waardoor we tijdvakken moeten gaan maken. Zorg dat je zoveel mogelijk alleen (de rijder van 12 jaar en jonger mag evt even mee) jouw inzameling komt brengen. Er zijn mensen van de vereniging aanwezig om te helpen met uitladen.

Help mee om onze clubkas te spekken!

Natuurlijk hopen wij ook dat jullie al flink aan het verzamelen zijn. Waar zoal aan gedacht kan worden: ijzeren balken en profielen, radiatoren, kachels, archiefkasten, openhaarden, wasmachines, vaatwasmachines, zinken dakgoten, drogers, fietsen, koper, daklood, gasstellen, hekwerken, leidingwerk, (electra)kabels, pannen, enz.
Koelkasten en diepvriezers mogen niet worden ingeleverd.

Wij hopen op een groot succes.

Sportieve groet,
FCV De Lochsprinters